farma-oraganiczna.pl

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia. Po otrzymaniu zamówienia i zaksięgowaniu płatności na naszym koncie, rozpoczynamy jego realizację, a Ty będziesz na bieżąco informowany o postępie naszych prac.

Termin wysyłki wynika z wybranej formy płatności (przelew, pobranie), a czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy (kurier, paczkomat).

Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.

Termin wysyłki: 1-2 dni robocze.

Staramy się wysyłać przesyłki jak najszybciej.
W większości przypadków wysyłane są w następnym dniu roboczym od złożenia zamówienia.
Może się jednak zdarzyć, że wyślemy je w ciągu 2-3 dni roboczych od złożenia zamówienia (kolejka zamówień, zdarzenia losowe).

Wysyłki realizujemy w poniedziałki, wtorki, środy, czwartki i piątki. W soboty Zamówienia złożone do godz. 8.00 są realizowane w poniedziałek, zamówienie złożone do godz.12,00  są realizowane w następny dzień roboczy.

Forma dostawy

  • Firma kurierska umożliwia dostarczenie zamówienia następnego dnia od nadania (dni robocze) zwykle w godzinach 9.00 – 15.00.
  • Paczkomaty Inpost – dostawa w 1 dzień roboczy od dnia nadania, do wybranego paczkomatu w całej Polsce

 

Estetyczne i solidne opakowanie paczki z Towarem, wykonane z pełną dbałością, nie zawsze zabezpieczy przesyłkę przed uszkodzeniem mechanicznym lub nieautoryzowanym otwarciem. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśmy są zerwane, należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze Sklepem w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

regulamin sklepu internetowego